loading...
سایت تفریحی سرگرمی آیسودا
isoda بازدید : 9 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

بهترین راه ها برای از بین بردن چربی دور شکم چیست؟

مطالعات نشان می دهد که چربی شکم با ( نارسایی قلبی، تصلب شرایین و سایر مشکلات قلبی و عروقی، پوکی استخوان، زوال عقل، بیماری آلزایمر، دیابت، سرطان روده بزرگ، سندرم متابولیک، فشار خون بالا و سایر مشکلات بهداشتی در ارتباط است.

isoda بازدید : 7 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

«قرمز» یعنی سلامتی
در دنیای میوه‌ها و سبزی‌ها، رنگ قرمز یعنی سلامت. به این دلیل که نشان‌دهنده‌ی وجود آنتی‌اکسیدان‌های مهم در خوراکی مورد نظر است. می‌دانیم که آنتی‌اکسیدان‌ها از بین برنده رادیکال‌های آزاد، عامل اصلی ابتلا به انواع سرطان‌ها هستند.


نگاره: ‏«قرمز» یعنی سلامتی
در دنیای میوه‌ها و سبزی‌ها، رنگ قرمز یعنی سلامت. به این دلیل که نشان‌دهنده‌ی وجود آنتی‌اکسیدان‌های مهم در خوراکی مورد نظر است. می‌دانیم که آنتی‌اکسیدان‌ها از بین برنده رادیکال‌های آزاد، عامل اصلی ابتلا به انواع سرطان‌ها هستند.
بنابراین خوردن خوراکی‌های قرمز، مانع از ابتلا به سرطان می‌شود. یکی از این آنتی‌اکسیدان‌های مهم «لیکوپن» است.
این آنتی اکسیدان در خوراکی‌های قرمز مانند کلم قرمز، گوجه فرنگی، فلفل دلمه‌ای قرمز، توت فرنگی، هندوانه و دیگر قرمزها موج می‌زند!
 
منبع ویتامین C
کلم، سرشار از ویتامین C است. این ویتامین هم نوع دیگری از آنتی‌اکسیدان‌ها است. به همین دلیل مصرف کلم می‌تواند نیاز بدن به این ویتامین مهم را تأمین کند.
نکته مهم‌تر این که در بین خانواده کلم‌ها، کلم قرمز بیش از همه انواع کلم‌ها، ویتامین C دارد. میزان این ویتامین در کلم قرمز دو برابر کلم سبز است.
 
ویتامین A
این کلم سرشار ازویتامین A است. این ویتامین فواید زیادی دارد؛ علاوه بر این که یک آنتی‌اکسیدان قوی محسوب می‌شود و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد، قدرت بینایی را بهبود می‌بخشد، مصرف آن برای حفظ سلامت چشم و پوست بسیار مهم است.‏

isoda بازدید : 11 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

لحظه تحویل سال ۱۳۹۳ هجری شمسی
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ؛ ساعت ۲۰:۲۷:۰۷
مطابق ۱۸ جمادی‌الاولی ۱۴۳۵ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۱۴ میلادی
نام سال : اسب

نگاره: ‏لحظه تحویل سال ۱۳۹۳ هجری شمسی
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ؛ ساعت ۲۰:۲۷:۰۷
مطابق ۱۸ جمادی‌الاولی ۱۴۳۵ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۱۴ میلادی
نام سال : اسب

طالع بینی متولدین سال اسب:

فروردین: او تند خو، پرخاشگر، بداخلاق و آتشین مزاج است. ای کاش می توانست افکار و اهداف خود را پی گیری کند.
.
اردیبهشت: خودخواهی او از اسب های دیگر کمتر و اهل ساخت و پاخت است.
.
خرداد: هنوز به او دهنه زده نشده است. او هر کاری را که شروع کند، هرگز به پایان نمی رساند.
.
تیر: او بسیار احساساتی است، مرتب به دور خود می چرخد و هرگز زندگی مطابق میل او نیست.
.
مرداد: او توان انجام هیچ کاری را ندارد و تنها به خود فکر می کند.
.
شهریور: موجود لایقی است؛ اما متاسفانه نمی توان به او اعتماد کرد. او واقع بین و کاری است.
.
مهر: او با پرهای روی سرش دائماً می رقصد؛ اما دقیقاً آنطور که دوست دارد، عمل می کند.
.
آبان: او پر هیجان ترین و احساساتی ترین اسب هاست.
.
آذر: او بی اراده، کارش را تا آخر انجام می دهد.
.
دی: مسؤولیت شناس! او استثنایی ترین اسب هاست؛ البته گرفتاری هایی نیز خواهد داشت.
.
بهمن: اسب مسابقه! باید امید داشت که مراقب سوارکارش باشد.
.
اسفند: او شاد و سر حال است؛ اما از خود رضایت ندارد. او فقط به کارهایی فکر می کند که می توانسته آنها را انجام دهد.

به اشتراک بگذارید <3‏
isoda بازدید : 11 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

امروزه با افزایش جمعیت شهرهای بزرگ و کم بودن توان مالی افراد بخصوص زوج‌های جوان، خرید یک خانه بزرگ و جادار به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است. تهیه مخارج زیاد آن ممکن است بر روی اعضای خانواده فشار زیادی وارد کند. اما خلاقیت و ایده‌های نو این مشکل را برطرف کرده است.

وقتی از فضای کوچک خانه به نحوی استفاده شود که در مواقعی یک فایده و در موقع دیگر فایده دیگری داشته باشد این مشکل هم خود به خود حل می‌شود و دیگر نیازی به در اختیار داشتن فضای بزرگ و اتاق‌های متعدد نیست.

این طراحی جالب می‌تواند اتاق پذیرایی شما را هنگام خواب به اتاق خواب تبدیل کند. این تخت هم می‌تواند به عنوان مبل و هم به عنوان تخت خواب استفاده شود؛

disappearingbed

isoda بازدید : 12 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست قصد دارم ساخت جعبه هدیه را به شما آموزش بدهم. این جعبه کوچک و زیبا می‌تواند در موارد بسیاری به شما کمک کند تا هدیه های خود را به زیباترین شکل به فرد مورد نظرتان هدیه بدهید. علاوه بر این که می توانید به راحتی و بدون هیچ هزینه‌ای فقط با چند وسیله ساده که در همه خانه‌ها یافت می‌شود این جعبه زیبا را بسازید. شاید نمونه این جعبه را در مغازه‌ها دیده باشید که معمولا باید برای خریدش هزینه زیادی را پرداخت کنید. بنابرین اگر می‌خواهید به راحتی و در عرض چند دقیقه یکی از این جعبه‌ها را بسازید این پست را دنبال کنید.

 

 

http://javanparsi.com/wp-content/uploads/2014/02/square-pillow-gift-box25.jpg

isoda بازدید : 7 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

 

راهکارهایی ساده برای جلوگیری از سفید شدن موها

سفید شدن موها,سفید شدن زودرس موها

درمان‌های خانگی خوبی برای کندتر کردن روند سفید شدن موها وجود دارد. اگر واقعاً دوست دارید از آنها استفاده کنید، بایدتان باشد که این درمان‌ها باید به طور منظم انجام شوند. در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم

با بالاتر رفتن سن، پوست پیرتر و موها سفید می‌شود. این روند طبیعی پیر شدن است و برای همه آدم‌ها اتفاق می‌افتد.  نمی‌توانیم جلو آن را بگیریم اما مطمئناً می‌توانیم از پیری زودرس و سفید شدن زودرس موهایمان جلوگیری کنیم.

با دنبال کردن نکات زیر می‌توانید احتمال حفظ رنگ موهای طبیعی‌تان را برای مدتی طولانی‌تر بالا ببرید.

چند نکته درمورد سفید شدن موها
موها وقتی شروع به از دست دادن رنگدانه‌های طبیعی خود به نام ملانوسیت‌ها می‌کنند، سفید می‌شوند. علت اصلی سفید شدن موها بالا رفتن سن است اما عوامل مختلف دیگری مثل ژنتیک، استرس، تغذیه بد یا مشکلات سلامتی و همچنین بعضی انتخاب ناسالم برای سبک زندگی، در آن تاثیر دارند. اما اگر واقعاً همه نکاتی که در پایین ذکر می‌کنیم را در زندگی روزمره خود به کار ببندید، می‌تواند سرعت سفید شدن موهایتان را کاهش دهید.

isoda بازدید : 7 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

جنجال جدیدترین مدل لباس عروس دنیا + عکس

یکی از بزرگترین طراحان لباس عروس دنیا معتقد است چه کسی گفته است لباس عروسی باید حتما شامل بالاتنه ودامن باشد. او با طراحی جدیدترین لباس عروس دنیا انقلابی در صنعت تولید لباس عروس ایجاد کرده است.

 

این برند مطرح در زمینه تولید لباس عروس یک سرهمی گیپور با قیمت 750 دلار روانه بازار کرده است و گفته میشود استقبال خوبی هم از آن به عمل آمده است. این طراح میگوید : طرح این لباس میتواند کاملا زنانه وظریف و مطابق سنتها باشد. این لباس شامل یک بالاتنه و آستین های کوتاه گیپور و یقه هفت و دارای شلوار جیب دار است. این برند مطرح یکی از معتبرترین مارک های لباس عروس در نیویورک امریکاست.

 لباس عروس

پرداد

isoda بازدید : 5 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

ژوهشگران و متخصصان زیبایی به تازگی با یک موج جدید تمایل به یکسان سازی ابروها در خانم‌ها مواجه شده اند.

 

گفتنی است، در حال حاضر انواع روش‌ها برای یکسان سازی ابروها و پرپشت کردن ابروهای نازک وجود دارد که از جمله آن‌ها تاتو و کاشت ابرو است.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، با توجه به عوارض انجام تاتو و آگاهی افراد، بانوان در کشورهای غربی به تازگی تمایل فراوان به انجام جراحی کاشت ابرو پیدا کرده‌اند.
در حال حاضر هزینه انجام این عمل هزار و 500 پوند است و مشتاقان به انجام این کار از حد گذشته است.

جدیدترین جراحی

 جدیدترین جراحی

اغلب افرادی که دچار مشکل کم پشتی ابروها هستند بیش از حد ابروهای خود را با وسایل مختلف تمیز کرده در طول سال‌ها و این سبب آسیب دائمی به "فولیکول موی" آن‌ها شده است.
پزشکان انجام این کار را تنها تحت نظر پزشک متخصص و در مواردی که به لحاظ پزشکی لازم است لازم می‌دانند.
موفقیت این روش نیاز به دقت و مراقبت‌ دقیق فرد مورد پیوند قرار گرفته به صورت مستمر دارد.

ستاره نیوز

isoda بازدید : 7 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

مدل موی خاکستری زنانه رنگ سال ۲۰۱۴


مدل موی خاکستری زنانه رنگ سال ۲۰۱۴

 مجموعه ای از مدل موهای خاکستری رنگ پیشنهادی پنتون برای سال ۲۰۱۴،مدل موی خاکستری زنانه رنگ سال 2014

 

موی خاکستری,مدل موی خاکستری زنانه

isoda بازدید : 8 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

ساپورت را اجباری کنیم !

ساپورت را اجباری کنیم ! در خبرگزاری ایسنا از قول یک تولیدکننده می‌خوانیم: باوجود تصور غالب، ساپورت در مناطق شمال شهر کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و علت اصلی اشتیاق به خرید آن، ارزان‌قیمت بودن آن است. حالا برای ما سوالاتی ایجاد می‌شود. سوال اول: از آنجایی که این تولیدکننده همچنین اضافه کرده که: امروز […]

 

ساپورت را اجباری کنیم !

isoda بازدید : 9 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)
isoda بازدید : 3 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

۹ اشتباه در آرایش که دشمن پوستتان است

 

\"\\"9\"

استفاده از این لوازم غیراستاندارد باعث می شود پوست باکتری ها را در خود نگه دارد و در نتیجه مشکل پوستی به وجود آید. در این مطلب متخصصان به ۹ نوع محصول آرایشی مضر برای پوست اشاره کرده اند.

لوازم و محصولات آرایشی متنوع و فراوانی در فروشگاه ها عرضه می شود. با این محصولات می توان به طور موقت پوست را زیبا کرد اما ، همه این محصولات برای پوست مناسب نیست. ماده شیمیایی موجود در آن می تواند به پوست آسیب برساند و حتی باعث بروز سرطان شود. استفاده از این لوازم غیراستاندارد باعث می شود پوست باکتری ها را در خود نگه دارد و در نتیجه مشکل پوستی به وجود آید. در این مطلب متخصصان به ۹ نوع محصول آرایشی مضر برای پوست اشاره کرده اند.

 

isoda بازدید : 29 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

رنگ سال ۲۰۱۴

رنگ مد سال ۲۰۱۴

رنگ سال ۲۰۱۴ - بنفش درخشان و عجیب گل ارکیده است ، سرشار از اعتماد به نفس و گرما. زیبایی خیره کننده این رنگ و شور و حرارت آن انرژی دوباره ای در بیننده ایجاد می کند.

رنگ سال 2014,رنگ مد سال 2014,رنگ مد سال,رنگ سال,رنگ سال 2014 در پاییز و زمستان - www.maxmodel.ir

 

شرکت پنتون رنگ  PANTONE 18-3224  ، رنگ بنفش فریبنده و جادویی شکوفه های ارکیده را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۴ معرفی کرد.در حالی که رنگ سبز زمردی سال گذشته سمبلی از رشد و تازگی بود ، بنفش ارکیده ای با عبور از  چشم ها، قدرت تخیل را بیدار میکند.

Leatrice Eiseman مدیر اجرایی پنتون درباره این رنگ گفت :بنفش ارکیدی دعوتیست به نوآوری، خلاقیت روز افزون و اصالت ، که به طور فزاینده در جامعه امروز ارزشمند است، با یک هماهنگی دلنشین از تن های سرخابی ، بنفش و صورتی،رنگ ارکیده بنفش ، الهام بخش اعتماد به نفس و سرچشمه شادی های بزرگ ، عشق و سلامتی است.

او می گوید که انتظار دارد این رنگ خیلی زود همه گیر شود چرا که این رنگ با بیشتر تن های رنگی پوست هم خوانی دارد و مکمل رنگ های خنثی است . این رنگ تحولی در لباس های شما ایجاد خواهد کرد ،چرا که اکثر ما تا به امروز از این رنگ چندان استفاده نکرده ایم .

رنگ سال 2014,رنگ مد سال 2014,رنگ مد سال,رنگ سال,رنگ سال 2014 در پاییز و زمستان - www.maxmodel.ir

isoda بازدید : 6 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

راهنمای کاربردی رنگها برای ست کردن لباس

 

مهمترین هدف ما از کنار هم گذاشتن و ست کردن لباس های مختلف، ایجاد هارمونی و هماهنگی است.

 

مهمترین هدف ما از کنار هم گذاشتن و ست کردن لباس های مختلف، ایجاد هارمونی و هماهنگی است.

هارمونی چیزی است که خوشایندِ چشم بیننده باشد و حس نظم و توازن را به فرد القاء کند. اگر چیزی فاقد هماهنگی و هارمونی لازم باشد، خسته کننده و  آشفته به نظر خواهد آمد.

در یک حالت این تجربه دیداری آنقدر ملایم و یکنواخت می شود که بیننده را درگیر نمی کند. مغز انسان اطلاعات با قدرت انگیزش پایین را رد می کند، مثل مجموعه های تک رنگ با بافت و طرح یکسان.

در حالت دیگر، تجربه دیداری آنقدر تکرار شونده و خسته کننده می شود که بیننده طاقت نگاه کردن به آن را نخواهد داشت. مغز انسان چیزی را که قادر به تعدیل و فهم آن نباشد، مثل چهار طرح و رنگ متناقض و متضاد در یک مجموعه  را پس زده و رد می کند.

به طور خلاصه، یکپارچگی بیش از حد باعث انگیزش بسیار پایین و پیچیدگی افراطی نیز باعث انگیزش بیش از حد خواهد شد. در این میان، هارمونی و هماهنگی تعادل پویا خواهد بود.

برای استفاده از چارت پایین، دانستن مفاهیم زیر الزامی است:

 رنگ هسته: رنگ غالب در طرح رنگ به شمار می رود. این رنگ، رنگِ آیتم اصلی مجموعه شماست مثل کت یا ژاکت.

رنگ تکیه: رنگ دوم یا گاهاً سوم طرح رنگ شماست. این رنگ می تواند متمم، سه گانه، شبیه یا خنثی باشد.

ثلاثی: اولین یا عمده ترین رنگ های سه گانه در چرخه (یا طیف) رنگ، قرمز، آبی و زرد هستند. (کت و شلوار آبی نفتی، پیراهن زرد کمرنگ، و کراوات شرابی) اینها رنگ های خالص نامیده می شوند چون ترکیب کردن آنها با هم یا با سفید یا سیاه تناسب ایجاد می کند.

راهنمای کاربردی رنگها برای ست کردن لباس

isoda بازدید : 90 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

 

محصولات آرایشی مورد علاقه آنجلینا جولی

 

به محصولات محبوب آنجلینا جولی که شامل محصولات مراقبتی مربوط به پوست و محصولات آرایشی هست، نگاه کنید. درحالیکه یکی از زیباترین زنان جهان به 40 سالگی نزدیک می شود، Toni Garavaglia آرایشگر هنرمند محصولات آرایشی مورد علاقه آنجلینا را به اشتراک می گذارد.

به محصولات محبوب آنجلینا جولی که شامل محصولات مراقبتی مربوط به پوست و محصولات آرایشی هست، نگاه کنید. درحالیکه یکی از زیباترین زنان جهان به ۴۰ سالگی نزدیک می شود، Toni Garavaglia آرایشگر هنرمند محصولات آرایشی مورد علاقه آنجلینا را به اشتراک می گذارد.

“محصولات آرایشی مورد علاقه آنجلینا جولی”

روشن کننده Clé de Peau Beauté….

استفاده از روشن کننده برای پنهان کردن تیرگی پوست یک راه هوشمندانه است که هم زمان پوست را  بی عیب و نقص کرده و به پوست اجازه نفس کشیدن هم می دهد.

محصولات آرایشی مورد علاقه آنجلینا جولی

 

Laura Mercier Secret Camoflauge …دیگر روشن کننده محبوب آنجلینا جولی، برای روشن تر کردن حلقه های تیره و ایرادهای کوچک پوست..

isoda بازدید : 5 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

علی کریمی و سگ های گرانش + عکس

 

علی کریمی ستاره سابق تیم ملی ایران و هافبک کنونی تراکتورسازی، علاقه زیادی به حیوانات خانگی به خصوص سگ ها دارد.او در صفحه شخصی اینستاگرامش تصاویری از سگ هایش به اشتراک گذاشته است.

علی کریمی و سگ های گرانش + عکس

isoda بازدید : 6 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

 

فصل، فصل پالتوست و ما هم می‌خواهیم در این مقاله با شما از ریزه‌کاری‌های پوشیدن پالتو بگوییم. از اینکه چطور رنگ پالتوی انتخابی‌تان را با سایر لباس‌هایتان هماهنگ کنید تا خوش پوشی شما کاملا مشهود باشد و البته مثال زدنی!

با طوسی بپوشید
اگر رنگ دلخواه شما برای پالتوهای زمستانی‌تان رنگ شتری است، این توصیه‌ها را جدی بگیرید.

- اول اینکه به ترکیب این رنگ با طوسی و قهوه‌ای فکر کنید.
- یادتان باشد لباسی که برای پوشیدن زیر این پالتو انتخاب می‌کنید می‌تواند یک تونیک بافتنی ظریف به رنگ طوسی باشد.

 

ست کردن پالتو برای خانم ها, راهنمای ست کردن پالتو

isoda بازدید : 9 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

   

  افراد خیلی ثروتمند بخوانند! +عکس


هم از نظر قد و قوار و ابعاد بی‌رقیب هستند و هم از نظر قیمت و کیفیت. لیموزین‌ها همان خودروهای کشتی‌شکلی هستند که افراد مشهور و متمول را حمل و نقل می‌کنند. در میان انبوهی از مدل‌ها، این 10 مدل یک چیز دیگر محسوب می‌شوند.

 
 همیشه خودروی خاصی بوده‌‌ و مشتریان خاصی هم داشته‌ است. طی تاریخ 112 ساله‌اش (از 1902 تا کنون) همین‌طور بوده است.

گفته می‌شود فرانسوی‌ها اولین لیموزین دنیا را ساخته‌اند. در حقیقت اصطلاح Limousine در قرن گذشته بهکالسکه‌های سایز بزرگی اتلاق می‌شد که اغلب از سوی اشراف و اعیان مورد استفاده قرار می‌گرفت.

این خودروها که اکنون به صورت خلاصه شده، «لیمو» نیز نام‌گذاری می‌شوند، این روزها مشتریان ویژه‌ای دارند.

شما هرچقدر هم که پولدا‌ر باشید پشت فرمان چنین خودرویی قرار نمی‌گیرید. آن را به دست راننده استخدامی خود می‌سپارید.

گفته می‌شود صنعت لیموزین‌سازی سالانه 4 میلیارد دلار درآمد دارد. با تیراژ تولید 4 هزار دستگاه نزدیک به 42 هزار نفر را نیز مشغول به کار کرده است. در ادامه شما را با گران‌ترین نسخه‌های این خودروهای گران آشنا ‌می‌کنیم.

برای اشراف چین

گریت‌وال Hover Pi

قیمت: 33 هزار و 750 دلار

فکرش را هم نمی‌کردید که چینی‌ها هم در دنیای لیموزین‌وارد شده باشند؟ شرکت گریت‌وال این خودروی 6.7 متری را بر پایه شاسی‌بلند هاوال H3 ساخته است. بد نیست بدانید اولین نسخه تولیدی آن به فیدل کاسترو رهبر کوبا اهدا شد. این خودرو پرفروش‌ترین لیموزین چینی است. خریداران آن از ژاپن، کره، فرانسه، روسیه و حتی ایتالیا درخواست داده‌‌اند. گریت‌وال برای این خودرو از یک پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر میتسوبیشی به قدرت 152 اسب‌‌بخار با 220 نیوتن‌متر گشتاور استفاده کرده است. نسخه شاسی‌بلند این خودرو می‌توانست با جعبه‌دنده 6 سرعته به سرعت 225 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.‌ آمار نشان می‌دهد از سال 2006 که ساخت آن آغاز شده،‌ بیش از 30 هزار دستگاه تولید و فروخته شده است.

isoda بازدید : 6 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

عکس شبنم قلی خانی و مارمولکی که حیوان خانگی اش است


شبنم قلی خانی این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته : «من و جناب ایگوآنا» ایگوانا (به انگلیسی: Iguana) یک جنس از مارمولک است که زیستگاه آن نواحی استوایی مرکزی و جنوبی قاره آمریکا و حوزه دریای کارائیب می باشد.

\"shabnam

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 1,302