loading...
سایت تفریحی سرگرمی آیسودا
isoda بازدید : 7 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

جنجال جدیدترین مدل لباس عروس دنیا + عکس

یکی از بزرگترین طراحان لباس عروس دنیا معتقد است چه کسی گفته است لباس عروسی باید حتما شامل بالاتنه ودامن باشد. او با طراحی جدیدترین لباس عروس دنیا انقلابی در صنعت تولید لباس عروس ایجاد کرده است.

 

این برند مطرح در زمینه تولید لباس عروس یک سرهمی گیپور با قیمت 750 دلار روانه بازار کرده است و گفته میشود استقبال خوبی هم از آن به عمل آمده است. این طراح میگوید : طرح این لباس میتواند کاملا زنانه وظریف و مطابق سنتها باشد. این لباس شامل یک بالاتنه و آستین های کوتاه گیپور و یقه هفت و دارای شلوار جیب دار است. این برند مطرح یکی از معتبرترین مارک های لباس عروس در نیویورک امریکاست.

 لباس عروس

پرداد

isoda بازدید : 5 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

ژوهشگران و متخصصان زیبایی به تازگی با یک موج جدید تمایل به یکسان سازی ابروها در خانم‌ها مواجه شده اند.

 

گفتنی است، در حال حاضر انواع روش‌ها برای یکسان سازی ابروها و پرپشت کردن ابروهای نازک وجود دارد که از جمله آن‌ها تاتو و کاشت ابرو است.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، با توجه به عوارض انجام تاتو و آگاهی افراد، بانوان در کشورهای غربی به تازگی تمایل فراوان به انجام جراحی کاشت ابرو پیدا کرده‌اند.
در حال حاضر هزینه انجام این عمل هزار و 500 پوند است و مشتاقان به انجام این کار از حد گذشته است.

جدیدترین جراحی

 جدیدترین جراحی

اغلب افرادی که دچار مشکل کم پشتی ابروها هستند بیش از حد ابروهای خود را با وسایل مختلف تمیز کرده در طول سال‌ها و این سبب آسیب دائمی به "فولیکول موی" آن‌ها شده است.
پزشکان انجام این کار را تنها تحت نظر پزشک متخصص و در مواردی که به لحاظ پزشکی لازم است لازم می‌دانند.
موفقیت این روش نیاز به دقت و مراقبت‌ دقیق فرد مورد پیوند قرار گرفته به صورت مستمر دارد.

ستاره نیوز

isoda بازدید : 7 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

مدل موی خاکستری زنانه رنگ سال ۲۰۱۴


مدل موی خاکستری زنانه رنگ سال ۲۰۱۴

 مجموعه ای از مدل موهای خاکستری رنگ پیشنهادی پنتون برای سال ۲۰۱۴،مدل موی خاکستری زنانه رنگ سال 2014

 

موی خاکستری,مدل موی خاکستری زنانه

isoda بازدید : 8 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

ساپورت را اجباری کنیم !

ساپورت را اجباری کنیم ! در خبرگزاری ایسنا از قول یک تولیدکننده می‌خوانیم: باوجود تصور غالب، ساپورت در مناطق شمال شهر کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و علت اصلی اشتیاق به خرید آن، ارزان‌قیمت بودن آن است. حالا برای ما سوالاتی ایجاد می‌شود. سوال اول: از آنجایی که این تولیدکننده همچنین اضافه کرده که: امروز […]

 

ساپورت را اجباری کنیم !

isoda بازدید : 9 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)
isoda بازدید : 3 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

۹ اشتباه در آرایش که دشمن پوستتان است

 

\"\\"9\"

استفاده از این لوازم غیراستاندارد باعث می شود پوست باکتری ها را در خود نگه دارد و در نتیجه مشکل پوستی به وجود آید. در این مطلب متخصصان به ۹ نوع محصول آرایشی مضر برای پوست اشاره کرده اند.

لوازم و محصولات آرایشی متنوع و فراوانی در فروشگاه ها عرضه می شود. با این محصولات می توان به طور موقت پوست را زیبا کرد اما ، همه این محصولات برای پوست مناسب نیست. ماده شیمیایی موجود در آن می تواند به پوست آسیب برساند و حتی باعث بروز سرطان شود. استفاده از این لوازم غیراستاندارد باعث می شود پوست باکتری ها را در خود نگه دارد و در نتیجه مشکل پوستی به وجود آید. در این مطلب متخصصان به ۹ نوع محصول آرایشی مضر برای پوست اشاره کرده اند.

 

isoda بازدید : 29 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

رنگ سال ۲۰۱۴

رنگ مد سال ۲۰۱۴

رنگ سال ۲۰۱۴ - بنفش درخشان و عجیب گل ارکیده است ، سرشار از اعتماد به نفس و گرما. زیبایی خیره کننده این رنگ و شور و حرارت آن انرژی دوباره ای در بیننده ایجاد می کند.

رنگ سال 2014,رنگ مد سال 2014,رنگ مد سال,رنگ سال,رنگ سال 2014 در پاییز و زمستان - www.maxmodel.ir

 

شرکت پنتون رنگ  PANTONE 18-3224  ، رنگ بنفش فریبنده و جادویی شکوفه های ارکیده را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۴ معرفی کرد.در حالی که رنگ سبز زمردی سال گذشته سمبلی از رشد و تازگی بود ، بنفش ارکیده ای با عبور از  چشم ها، قدرت تخیل را بیدار میکند.

Leatrice Eiseman مدیر اجرایی پنتون درباره این رنگ گفت :بنفش ارکیدی دعوتیست به نوآوری، خلاقیت روز افزون و اصالت ، که به طور فزاینده در جامعه امروز ارزشمند است، با یک هماهنگی دلنشین از تن های سرخابی ، بنفش و صورتی،رنگ ارکیده بنفش ، الهام بخش اعتماد به نفس و سرچشمه شادی های بزرگ ، عشق و سلامتی است.

او می گوید که انتظار دارد این رنگ خیلی زود همه گیر شود چرا که این رنگ با بیشتر تن های رنگی پوست هم خوانی دارد و مکمل رنگ های خنثی است . این رنگ تحولی در لباس های شما ایجاد خواهد کرد ،چرا که اکثر ما تا به امروز از این رنگ چندان استفاده نکرده ایم .

رنگ سال 2014,رنگ مد سال 2014,رنگ مد سال,رنگ سال,رنگ سال 2014 در پاییز و زمستان - www.maxmodel.ir

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 1,297