loading...
سایت تفریحی سرگرمی آیسودا
isoda بازدید : 6 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

راهنمای کاربردی رنگها برای ست کردن لباس

 

مهمترین هدف ما از کنار هم گذاشتن و ست کردن لباس های مختلف، ایجاد هارمونی و هماهنگی است.

 

مهمترین هدف ما از کنار هم گذاشتن و ست کردن لباس های مختلف، ایجاد هارمونی و هماهنگی است.

هارمونی چیزی است که خوشایندِ چشم بیننده باشد و حس نظم و توازن را به فرد القاء کند. اگر چیزی فاقد هماهنگی و هارمونی لازم باشد، خسته کننده و  آشفته به نظر خواهد آمد.

در یک حالت این تجربه دیداری آنقدر ملایم و یکنواخت می شود که بیننده را درگیر نمی کند. مغز انسان اطلاعات با قدرت انگیزش پایین را رد می کند، مثل مجموعه های تک رنگ با بافت و طرح یکسان.

در حالت دیگر، تجربه دیداری آنقدر تکرار شونده و خسته کننده می شود که بیننده طاقت نگاه کردن به آن را نخواهد داشت. مغز انسان چیزی را که قادر به تعدیل و فهم آن نباشد، مثل چهار طرح و رنگ متناقض و متضاد در یک مجموعه  را پس زده و رد می کند.

به طور خلاصه، یکپارچگی بیش از حد باعث انگیزش بسیار پایین و پیچیدگی افراطی نیز باعث انگیزش بیش از حد خواهد شد. در این میان، هارمونی و هماهنگی تعادل پویا خواهد بود.

برای استفاده از چارت پایین، دانستن مفاهیم زیر الزامی است:

 رنگ هسته: رنگ غالب در طرح رنگ به شمار می رود. این رنگ، رنگِ آیتم اصلی مجموعه شماست مثل کت یا ژاکت.

رنگ تکیه: رنگ دوم یا گاهاً سوم طرح رنگ شماست. این رنگ می تواند متمم، سه گانه، شبیه یا خنثی باشد.

ثلاثی: اولین یا عمده ترین رنگ های سه گانه در چرخه (یا طیف) رنگ، قرمز، آبی و زرد هستند. (کت و شلوار آبی نفتی، پیراهن زرد کمرنگ، و کراوات شرابی) اینها رنگ های خالص نامیده می شوند چون ترکیب کردن آنها با هم یا با سفید یا سیاه تناسب ایجاد می کند.

راهنمای کاربردی رنگها برای ست کردن لباس

isoda بازدید : 91 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

 

محصولات آرایشی مورد علاقه آنجلینا جولی

 

به محصولات محبوب آنجلینا جولی که شامل محصولات مراقبتی مربوط به پوست و محصولات آرایشی هست، نگاه کنید. درحالیکه یکی از زیباترین زنان جهان به 40 سالگی نزدیک می شود، Toni Garavaglia آرایشگر هنرمند محصولات آرایشی مورد علاقه آنجلینا را به اشتراک می گذارد.

به محصولات محبوب آنجلینا جولی که شامل محصولات مراقبتی مربوط به پوست و محصولات آرایشی هست، نگاه کنید. درحالیکه یکی از زیباترین زنان جهان به ۴۰ سالگی نزدیک می شود، Toni Garavaglia آرایشگر هنرمند محصولات آرایشی مورد علاقه آنجلینا را به اشتراک می گذارد.

“محصولات آرایشی مورد علاقه آنجلینا جولی”

روشن کننده Clé de Peau Beauté….

استفاده از روشن کننده برای پنهان کردن تیرگی پوست یک راه هوشمندانه است که هم زمان پوست را  بی عیب و نقص کرده و به پوست اجازه نفس کشیدن هم می دهد.

محصولات آرایشی مورد علاقه آنجلینا جولی

 

Laura Mercier Secret Camoflauge …دیگر روشن کننده محبوب آنجلینا جولی، برای روشن تر کردن حلقه های تیره و ایرادهای کوچک پوست..

isoda بازدید : 5 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

علی کریمی و سگ های گرانش + عکس

 

علی کریمی ستاره سابق تیم ملی ایران و هافبک کنونی تراکتورسازی، علاقه زیادی به حیوانات خانگی به خصوص سگ ها دارد.او در صفحه شخصی اینستاگرامش تصاویری از سگ هایش به اشتراک گذاشته است.

علی کریمی و سگ های گرانش + عکس

isoda بازدید : 6 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

 

فصل، فصل پالتوست و ما هم می‌خواهیم در این مقاله با شما از ریزه‌کاری‌های پوشیدن پالتو بگوییم. از اینکه چطور رنگ پالتوی انتخابی‌تان را با سایر لباس‌هایتان هماهنگ کنید تا خوش پوشی شما کاملا مشهود باشد و البته مثال زدنی!

با طوسی بپوشید
اگر رنگ دلخواه شما برای پالتوهای زمستانی‌تان رنگ شتری است، این توصیه‌ها را جدی بگیرید.

- اول اینکه به ترکیب این رنگ با طوسی و قهوه‌ای فکر کنید.
- یادتان باشد لباسی که برای پوشیدن زیر این پالتو انتخاب می‌کنید می‌تواند یک تونیک بافتنی ظریف به رنگ طوسی باشد.

 

ست کردن پالتو برای خانم ها, راهنمای ست کردن پالتو

isoda بازدید : 10 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

   

  افراد خیلی ثروتمند بخوانند! +عکس


هم از نظر قد و قوار و ابعاد بی‌رقیب هستند و هم از نظر قیمت و کیفیت. لیموزین‌ها همان خودروهای کشتی‌شکلی هستند که افراد مشهور و متمول را حمل و نقل می‌کنند. در میان انبوهی از مدل‌ها، این 10 مدل یک چیز دیگر محسوب می‌شوند.

 
 همیشه خودروی خاصی بوده‌‌ و مشتریان خاصی هم داشته‌ است. طی تاریخ 112 ساله‌اش (از 1902 تا کنون) همین‌طور بوده است.

گفته می‌شود فرانسوی‌ها اولین لیموزین دنیا را ساخته‌اند. در حقیقت اصطلاح Limousine در قرن گذشته بهکالسکه‌های سایز بزرگی اتلاق می‌شد که اغلب از سوی اشراف و اعیان مورد استفاده قرار می‌گرفت.

این خودروها که اکنون به صورت خلاصه شده، «لیمو» نیز نام‌گذاری می‌شوند، این روزها مشتریان ویژه‌ای دارند.

شما هرچقدر هم که پولدا‌ر باشید پشت فرمان چنین خودرویی قرار نمی‌گیرید. آن را به دست راننده استخدامی خود می‌سپارید.

گفته می‌شود صنعت لیموزین‌سازی سالانه 4 میلیارد دلار درآمد دارد. با تیراژ تولید 4 هزار دستگاه نزدیک به 42 هزار نفر را نیز مشغول به کار کرده است. در ادامه شما را با گران‌ترین نسخه‌های این خودروهای گران آشنا ‌می‌کنیم.

برای اشراف چین

گریت‌وال Hover Pi

قیمت: 33 هزار و 750 دلار

فکرش را هم نمی‌کردید که چینی‌ها هم در دنیای لیموزین‌وارد شده باشند؟ شرکت گریت‌وال این خودروی 6.7 متری را بر پایه شاسی‌بلند هاوال H3 ساخته است. بد نیست بدانید اولین نسخه تولیدی آن به فیدل کاسترو رهبر کوبا اهدا شد. این خودرو پرفروش‌ترین لیموزین چینی است. خریداران آن از ژاپن، کره، فرانسه، روسیه و حتی ایتالیا درخواست داده‌‌اند. گریت‌وال برای این خودرو از یک پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر میتسوبیشی به قدرت 152 اسب‌‌بخار با 220 نیوتن‌متر گشتاور استفاده کرده است. نسخه شاسی‌بلند این خودرو می‌توانست با جعبه‌دنده 6 سرعته به سرعت 225 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.‌ آمار نشان می‌دهد از سال 2006 که ساخت آن آغاز شده،‌ بیش از 30 هزار دستگاه تولید و فروخته شده است.

isoda بازدید : 6 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

عکس شبنم قلی خانی و مارمولکی که حیوان خانگی اش است


شبنم قلی خانی این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته : «من و جناب ایگوآنا» ایگوانا (به انگلیسی: Iguana) یک جنس از مارمولک است که زیستگاه آن نواحی استوایی مرکزی و جنوبی قاره آمریکا و حوزه دریای کارائیب می باشد.

\"shabnam

 

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 1,326